Shop Mobile More Submit  Join Login
This animation stars Kankuro. This was basically how the Shino vs Kankuro fight went. Once you hit the play button, the animation is supposed to loop forever.

Naruto is a manga series written and illustrated by manga artist Masashi Kishimoto.

This sound clip comes from the song "Albuquerque" by Weird Al! :w00t:
Add a Comment:
 
:iconlillllllllllllllllll:
GET THEM OFF ME!!!! XDDDD
Reply
:iconherosneverdie:
HerosNeverDie Featured By Owner Nov 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Laughing Laughing Laughing Laughing I CAN'T STOP LAUGHING!Laughing Laughing Laughing Laughing 
Reply
:iconsaucegay1212:
saucegay1212 Featured By Owner Jul 29, 2013  Student Digital Artist
LOL
Reply
:iconamy0528:
amy0528 Featured By Owner Apr 12, 2013
I REMEMBER THIS THING!!!
Reply
:iconlilpinkneko:
lilpinkneko Featured By Owner Apr 7, 2013  Student Traditional Artist
Thats my sister and fragging hummingbirds xD
Reply
:iconsnowxchan:
SnowxChan Featured By Owner Mar 27, 2013  Hobbyist Artist
This is way I react when it's summer and I hear bee right next to me, or see ant crawling up my leg/hand..
Reply
:iconinthespot:
InTheSpot Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist Photographer
XD OMG OMG OMFG!
Reply
:iconagurouge:
agurouge Featured By Owner Jan 6, 2013  Student General Artist
ji jajajajjjajajjjjajjaja
Reply
:iconreaperzlittlewolf:
ReaperzLittleWolf Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
OMGWTF THIS IS FAWKIN HILARIOUS!!!

:iconsmilingnegro1plz::iconsmilingnegro2plz::iconsmilingnegro3plz:
::iconsmilingnegro4plz::iconsmilingnegro5plz::iconsmilingnegro6plz:
Reply
:iconspyrooandocynder:
SpyroOandOcynder Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist General Artist
omg wtf xD
im literally laughing to death here :XD:
Reply
:iconeeveeluver2002:
eeveeluver2002 Featured By Owner Sep 29, 2012
WEASLES?!
Reply
:iconeeveeluver2002:
eeveeluver2002 Featured By Owner Sep 29, 2012
We have the same fear xD
Reply
:iconenyakiba:
EnyaKiba Featured By Owner Sep 16, 2012  Hobbyist General Artist
ahahahahahahahah lol
Reply
:iconflightofthemoon:
FlightoftheMoon Featured By Owner Sep 2, 2012  Student Traditional Artist
I love that song...
Reply
:icondarkusshadowcat:
DarkusShadowcat Featured By Owner Sep 2, 2012  Hobbyist Artist
Lol, his face!! Then he curls into a ball! XDDDDD Could watch forever!
Reply
:iconrandime:
Randime Featured By Owner Aug 28, 2012  Student General Artist
I once found a spider in my hoodie when I went for a nature walk with my friends... I reacted just like this! XD
Reply
:iconmikahedgecat101:
MikaHedgecat101 Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist Writer
I'm sure Shino's laughing his ass off in his head.
Reply
:iconaskgodandhisangel:
AskGodAndHisAngel Featured By Owner Aug 2, 2012
I would laugh, but I would do the same thing as Kankuro :XD:
Reply
:iconyaoigirl96:
YaoiGirl96 Featured By Owner Jul 27, 2012
i giggle every time it loops back. lol
Reply
:iconzombiehedgehog98:
Zombiehedgehog98 Featured By Owner Jul 11, 2012  Hobbyist Filmographer
ATTACK OF THE SPIDAS!!!!!!


:batman: :why am i here
Reply
:icontroyskull1233:
troyskull1233 Featured By Owner Jun 16, 2012  Hobbyist Traditional Artist
haHAHAHAHAHAHAHahahaha that so funny
Reply
:iconlittledarkgirll:
LittleDarkGirlL Featured By Owner May 10, 2012
LoL xD poor Kankuro :P , Shino is like WTF xD
Reply
:iconelectricrosez:
ElectricRosez Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist General Artist
Poor Kankuro :D Funny though~!
Reply
:iconremix2468:
Remix2468 Featured By Owner May 6, 2012  Hobbyist Artist
Funny!
Reply
:iconjazzykatfeefa:
JazzyKatFeefa Featured By Owner Apr 25, 2012  Hobbyist Artist
shino is a boss
Reply
:iconwinniekay:
winniekay Featured By Owner Apr 23, 2012
:lmao: :rofl:This is so funny!
Reply
:iconladynamiuchiha:
LadyNamiUchiha Featured By Owner Jan 29, 2012
hahahahahahahahaha!!!!!! this is funny and cute!!
Reply
:iconlolly-pop-luver:
lolly-pop-luver Featured By Owner Jan 25, 2012
lol nearly pissed myself laughing XD
Reply
:iconbisquitsmarshmallow:
BisquitsMarshmallow Featured By Owner Jan 8, 2012  Student Digital Artist
Love it :D
Reply
:icondeliriouslykasey:
DeliriouslyKasey Featured By Owner Jan 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
i just about died laughing!!!
Reply
:iconmilfuelle99:
Milfuelle99 Featured By Owner Dec 31, 2011
lol! that was sooooooooo funnnyyyy.....!! poor kankuro... ahahaa XD
Reply
:iconsyphera113:
Syphera113 Featured By Owner Dec 25, 2011  Hobbyist General Artist
That was so funny XD
Reply
:iconliliepanda:
liliepanda Featured By Owner Dec 19, 2011  Hobbyist General Artist
:( poor kankuro
Reply
:iconblackrockshooter4242:
BlackRockShooter4242 Featured By Owner Dec 14, 2011  Hobbyist Artist
LOL love it my friends fav. charecter is kankuro and she hates bugs so I can't wait to show her.Mwahaha>=)
Reply
:iconblue-divine:
Blue-Divine Featured By Owner Nov 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
cool!!!!!
Reply
:iconyamikagehiraki:
YamiKageHiraki Featured By Owner Nov 3, 2011  Student Writer
lol i saw this on youtube
Reply
:iconriseredmoon:
RiseRedMoon Featured By Owner Oct 7, 2011  Hobbyist General Artist
I took this out of my favs just so that I could refave this XDDDD
OH MY DEAR GOD THIS IS EPIC
Reply
:iconcaysy-kun:
caysy-kun Featured By Owner Sep 24, 2011  Hobbyist Writer
YESH!!!!!!!!!!
Reply
:iconbrandoff4:
brandoff4 Featured By Owner Sep 16, 2011
get them OFF ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:icongabipaciulo:
GabiPaciulo Featured By Owner Sep 9, 2011  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconjade-eyed-jinchuriki:
jade-eyed-jinchuriki Featured By Owner Sep 8, 2011  Hobbyist General Artist
thats me with spiders!!!!!
Reply
:iconenvymyawesomeness:
EnvyMyAwesomeness Featured By Owner Aug 16, 2011
LMAO
Reply
:iconaiaicharlo:
AIAIcharlo Featured By Owner Aug 12, 2011
nice :la:
Reply
:iconcutienoel:
cutienoel Featured By Owner Aug 3, 2011  Student Artist
lol
Reply
:iconrullidei:
RulliDei Featured By Owner Aug 2, 2011  Student Digital Artist
Lol I just got done watching this episode last night XD
Reply
:iconeat-a-daisy-day:
eat-a-daisy-day Featured By Owner Jul 13, 2011  Hobbyist
Every time I watch it ,it gets beter :D
Reply
:iconhoneythemienshao:
HoneytheMienshao Featured By Owner Jun 21, 2011
..... LOL!! *starts ROFL'ing in rl*
Reply
:iconbroshiyoshi:
Broshiyoshi Featured By Owner Jun 8, 2011  Student Traditional Artist
he no like bugs
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 98.5 KB




Details

Submitted on
August 24, 2007
Image Size
98.5 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
50,786 (1 today)
Favourites
1,580 (who?)
Comments
383
Downloads
464
×